lørdag 10. desember 2011

Små sommerfugler!

Ett utrolig godt tips jeg fikk når jeg skulle lage bursdagsgave til søsteren min, sammen med tantebarna. Og jeg deler den gjerne videre :)







































Det var en morsom ettermiddag når vi skulle lage dette. En jente på 4,5 år og en gutt på 3 år, søppelsekker utover gulvet, en bøtte med såpevann, lerreter og hobbymaling. Det kilte godt under tærne på de små, men de syns sommerfuglene ble veldig fine og det må jeg si meg enig i. Ett lite glitterlag på toppen, og vips så ble det riktig så bra :)

Etter at bildene ble tatt, så har jeg skrevet på navn og høsten 2011 nederst i høyre hjørne. Og gaven ble tatt vel i mot i dag etter at barna har holdt det hemmelig i ca 2 mnd!

4 kommentarer:

  1. Å hællan så kreativt, de ble knallfine :D

    P.s sjekk ut bloggen min ;)

    SvarSlett
  2. Ja de ble veldig søte, må nok lage ett sett til meg også, hehe :)

    Herlig :D

    SvarSlett
  3. SÅ kult da! Tror sannelig jeg må teste dette med ungene en dag. Eller spre budskapet til barnehagen kanskje... Tusen takk for at du deler!

    PS: ta en titt i bloggen min :D

    SvarSlett
  4. Koselig å kunne dele på ideéne Stine :)

    Morsomt! hihih.. ;)

    SvarSlett