torsdag 15. desember 2011

Monsterbrøøøl!

Kan tro det var stas da jeg kom på besøk til de to minste tantebarna med nye ullbukser. Disse har de snakket om så lenge, og tanten deres er litt treig. Men endelig skulle de få de på seg og bruke de i vinter. Jeg hadde lovet dem buksene før snøen kom, jeg bommet med 4 dager, men jeg tror jeg ble tilgitt <3




















Den lilla er strikket i str 6/8år og den grå i str 4 år. Begge er strikket i i garnet Viking sportsragg. Øyne og tenner er brodert på med maskesting, og øyevippene er sydd på etterpå.




















Begge buksene er strikket med ekstra kant nede, slik at den skal holde litt lengre i lengden. Det er brettekant og buksestrikk i midjen.




















Og de ble godt mottatt av de to små <3

















Ønsker dere en flott førjulstid!

6 kommentarer:

  1. De er så morsomme de buksene der :) Selv vet jeg nesten ikke hvordan en strikkepinne ser ut, men heldigvis har jeg en strikkeglad mamma :)

    SvarSlett
  2. Ja, de er søte :D Og ungene elsker dem, og det er det viktigste!

    SvarSlett
  3. Nydelige! Jeg holder også på en en monsterbukse nå.

    God helg.

    Klem

    SvarSlett
  4. Takk :) Monsterbukser er knall! Skal bli tante igjen i sommer, lurer på om ikke det blir flere monsterbukser da :D

    Så fin blogg du har Hilde *følge med*

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte ullbukser! :) hvor kan jeg finne oppskrift på denne buksa i str 6/8år? Finner bare til 4 år...

    Mvh,

    Mariell, mv5@live.no

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte ullbukser! :) hvor kan jeg finne oppskrift på denne buksa i str 6/8år? Finner bare til 4 år...

    Mvh,

    Mariell, mv5@live.no

    SvarSlett